Pogosta vprašanja - FAQ
1. Ali imate razstavni prostor, kjer si pohištvo lahko ogledamo?
Specializirani smo izključno za spletno prodajo pohištva, tako da trenutno še nimamo prodajnih mest ali razstavnega salona, v katerem bi bilo mogoče videti pohištvo pred nakupom. Strankam želimo omogočiti čim bolj enostaven nakup od doma.
2. Ali sami delate pohištvo?
Da, pohištvo izdelujemo sami.
3. Lahko izbiramo med barvami, če niso navedene na vaši spletni strani?
Seveda. Možne za izbiro so vse barve RAL barvne lestvice.
Na naši spletni strani so vedno navedene vse barve, ki jih ponujamo. Obstaja možnost naročila barve po naročilu, če le ta ni na voljo na naši barvni lestvici.
4. Lahko pri vas naročimo pohištvo po meri?
Pri nas lahko na spletni strani izbirate med različnimi modeli pohištva. Skoraj pri vsakem lahko spreminjate oblike, barve in dimezije. Vedno smo na voljo tudi za vaše ideje, zato nam lahko pišete na info@hard.si.
5. Je možno spremeniti dimezije miz ali klopi?
To je naša osnovna ponudba, zato lahko skoraj vsakemu izdelku na spleni strani spreminjate dimenzije.
6. Je možno naročiti samo mizno ploščo ali samo podnožje?
Ne. Naš namen je izdelava produkta v celoti, torej podnožje in mizna plošča.
7. Koliko znaša cena pohištva?
Cene izdelkov na naši spletni strani so navedene pri vsakem izdelku. Če obstaja možnost, da naročilo dopolnite, se bo cena spremenila samodejno, ko izberete želeno možnost. Cene vključujejo DDV. Dostava po Sloveniji do vhoda hiše/stavbe se obračuna pri zaključku plačila.
8. Kakšni so roki dobave naročenega blaga?
Rok dobave je od 4 – 8 tednov. Delovni dnevi ne predstavljajo roka, ampak pričakovani čas, potreben za izdelavo in dostavo pohištva. Trenutno je zaradi Covid razmer na trgu še veliko pomanjkanje lesa, kar pa lahko pri nekaterih vrstah lesa malenkost zavleče rok dobave.
9. Kako je glede vračila izdelka?
Kot kupec v spletni trgovini imate pravico, da pred plačilom predračuna brez razlage odstopite od naročila. Po tem času pa gre vaš po meri izdelan izdelek v proizvodnjo zato po tem ni možno odstopiti od pogodbe.
10. Kako naročiti vaše pohištvo?
Preprosto. Na naši spletni strani izberite izdelek, ki ga želite, izberite možnosti (materiali, barve,…), določite število izdelkov, ki jih želite, in izberite »dodaj v košarico«. Spletna stran vas bo peljala naprej do zaključka naročila. Lahko pa nas tudi pokličete ali nam pišete in vam bomo svetovali pri izbiri in nakupu.
11. Kje lahko dobim informacije o stanju svojega naročila?
Lahko pošljete e-pošto na orders@hard.si ali sporočilo s pomočjo našega kontaknega obrazca s številko naročila in mi bomo preverili status vašega naročila.
12. Lahko zahtevam originalni račun?
Original račun vam bomo poslali na elektronski naslov katerega ste izbrali pri naročilu. Če potrebujete račun tudi v papirnati obliki pa nam morate zahtevo za originalni račun sporočiti vsaj en dan pred dostavo.
13. Kako lahko prekličem naročilo?
Naročilo lahko prekličete tako, da nas pokličete ali po e-pošti: orders@hard.si
14. V katerem času dneva lahko pričakujem dostavo?
Vedno se trudimo, da bi bila dostava v času dneva, ki vam ustreza, vendar ne moremo garantirati, da bo voznik pri vas ob točno določenem času. Dan pred dostavo vas obvestimo o okvirnem času dostave. Prav tako vas bo poklical voznik vsaj 20 minut pred prihodom.
15. Ali bo voznik dostavil moje naročilo v stanovanje?
Voznik bo dostavil naročilo v stanovanje ali hišo, če ste pri naročanju zbrali dostavo z vnosom v stanovanje. V nasprotnem primeru, je voznik dolžan dostaviti pohištvo na lokacijo (pred vhod, dostopno z vozilom). Za večje kose pohištva bo voznik potreboval vašo pomoč pri vnosu, ker so kosi pretežki za eno osebo. V tem primeru vas prosimo, da najdete vsaj eno osebo, ki lahko pomaga vozniku pri vnosu.
16. Kaj storiti, če prejmemo poškodovano pohištvo ali pohištvo z napako?
Vedno skrbno preverimo, da so naši izdelki popolnoma brez napak predenj grejo od nas. Če pa ste slučajno prejeli naročilo, ki vsebuje poškodovano pohištvo ali mu manjkajo deli, nas pokličite ali nam pošljite e-pošto na: orders@hard.si. Prosimo, sporočite, kateri del je poškodovan in vse skupaj s fotografijo izdelka pošljite na naš elektronski naslov.
Navodila za uporabo pohištva:
Pohištvo je potrebno sestaviti po priloženih navodilih. Izdelek je namenjen uporabi v notranjih prostorih, z normalno temperaturo 18 – 23 °C in 55 – 75 % relativno vlago (izjema so izdelki z oddelka vrtnega pohištva). Pohištvo mora biti vsaj za 100 cm oddaljeno od toplotnega vira in zaščiteno s toplotnim izolatorjem. Pohištvo je namenjeno običajni uporabi in ne vzdrži prekomernih obremenitev.
Tkanine je potrebno čistiti in zaščititi s sredstvi, namenjenimi in primernimi materialu izdelka. Lesene dele pohištva očistite z mehko krpo oziroma čistilnimi sredstvi namenjenimi čiščenju lesenega pohištva. Kromirane dele očistite s sredstvi za čiščenje kromiranih površin, plastificirane dele pa s suho ali rahlo navlaženo krpo.